За версією агентства Brand Finance, що займається незалежною оцінкою брендів,
Avon увійшов в «Топ 50 косметичних брендів», посівши друге місце в рейтингу *
після косметичного бренду Olay на карті компанії Procter & Gamble.
Позаду Avon йдуть бренди Gilette, L'Oreal і Nivea, що зайняли 3, 4 і 5 позиції відповідно.
За словами Еліс Нейлс, керуючого директора Brand Finance, «Зростання Avon за межами США,
а також дотримання своєї місії надавати жінкам можливості заробітку,
в тому числі в країнах, що розвиваються, допомогли компанії зберегти
високу значимість і актуальність бренду Avon серед жінок у всьому світі».
До тогож реєстрація Avon є безкоштовна, а також ви можите отримати знижку на увесь асортимент продукції та подарунки зареєструвавшись в Ейвон.
Рейтинг формувався з урахуванням наступних критеріїв:
- прогноз продажів на найближчі 5 років;
- сила бренду, яка формулюється лояльністю споживачів і їх готовністю платити преміальну націнку за продукцію;
- роялті - ліцензійні платежі, одержувані від третіх сторін за використання патентів, винаходів, ноу-хау тощо.;
- частка ринку;
- поточна ринкова вартість компанії.
Avon увійшов в «Топ 50 косметичних брендів», посівши друге місце в рейтингу *
після косметичного бренду Olay на карті компанії Procter & Gamble.
Позаду Avon йдуть бренди Gilette, L'Oreal і Nivea, що зайняли 3, 4 і 5 позиції відповідно.
За словами Еліс Нейлс, керуючого директора Brand Finance, «Зростання Avon за межами США,
а також дотримання своєї місії надавати жінкам можливості заробітку,
в тому числі в країнах, що розвиваються, допомогли компанії зберегти
високу значимість і актуальність бренду Avon серед жінок у всьому світі».
До тогож реєстрація Avon є безкоштовна, а також ви можите отримати знижку на увесь асортимент продукції та подарунки зареєструвавшись в Ейвон.
Рейтинг формувався з урахуванням наступних критеріїв:
- прогноз продажів на найближчі 5 років;
- сила бренду, яка формулюється лояльністю споживачів і їх готовністю платити преміальну націнку за продукцію;
- роялті - ліцензійні платежі, одержувані від третіх сторін за використання патентів, винаходів, ноу-хау тощо.;
- частка ринку;
- поточна ринкова вартість компанії.
Коментарі
Дописати коментар